Waar doen ze het van? Kasboek delen? Of hypotheek verhaal delen? Er zijn geen nieuwe deelnemers meer. Mee doen? mail dan naar zuinigeman@gmail.com of neem contact op.

8 september 2017

Besparen op boodschappen: Week 1 | Boodschappen van 1 tot 7 september

Besparen op boodschappen: Week 1 | Boodschappen van 1 tot 7 september

In mijn blog van 20 augustus 2017 kwam ik er achter dat wij gemiddeld 387,13 euro per maand aan boodschappen besteden.
In de laatste 4 maanden van 2017 wil ik in september tot december het boodschappen budget naar beneden krijgen. En kijken met welk budget per maand wij nodig hebben voor onze boodschappen.

Zuinigaan reageerde ook.
Mijn advies: zet net als ik uitgavenlijstjes op je blog en leer van reacties van je lezers. Misschien kunnen die nuttige reacties geven.

Elke week zal ik onze boodschappenlijstje en het bedrag delen.

Boodschappen van 1 tot 7 september
(Week 1)

*=aanbieding, @=afgeprijsd, #=gratis,         Waar   Prijs

Voeding
Aardbeien 500gram                                            Lidl      1,79
Erwten/wortelmix 450gram, 2 x                       Lidl      1,70
Broccoli 1,26 kg*                                                  AH      1,48
Rundvlees hamburger a 2 stuk, 2x#                 Lidl      0,00
Runder hamburgers 2 stuks, 2x* 1+1              AH       2,00
Havermout Melkunie 1 liter, 2 x* 1+1             AH       1,35
Pure hagelslag 600 gram                                   AH       1,69
Milner kaas stuk 450 gram, 2 x * 1+1             AH       6,67
Goudse Jonge plak ah merk 2x * 1+1             AH       1,98
Goudse Jong belegen plak 2x * 1+1                AH       2,19
Stevige speltbrood 4x * 2de halve prijs           AH       8,07
Maaltijdsalade geitenkaas* 1 euro + 35%     AH       2,59
Snacks
Dranken
Pepsi Cola 1,5 liter, 2 x* 1+1 (verjaardag)     AH       1,53
Seven up 1,5 liter * 1+1                                   AH       1,68
Sisi 1,5 liter * 1+1                                              AH       0,00
Verzorging
Tandpasta sensodyne 3 stuks                         Trek     8,99

Inclusief Koopzegels                                               
Koopzegels 8 stuks                                           AH       0,80
Koopzegels 22 stuks                                         AH       2,20

Het totaalbedrag                                                        46,71  


Korting op aanbiedingen
Lidl                   1,99 euro
Trekpleister     6,88 euro
Albert Heijn     7,02 euro
Albert Heijn    14,08 euro

Totaal korting  29,97 euro
  1. Wat ik anders zou doen;
    frisdrank niet (idd muv verjaardag en dan idd in de aanbieding)
    Melkunie havermout. Die zou ik zelf maken.
    Voorverpakte maaltijdsalade (ondanks de 35% sticker) zelf maken.
    En wat ik enkel koop als we in de auto op vakantie gaan maar verder nooit is voorgesneden kaas. Dat is per kg echt duurder dan een stuk of een bol.
    Vind het overigens weinig boodschappen om een week een menu mee te maken. ????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Frisdrank is voor mijn verjaardag aankomende week. Wij hebben nog veel voorraad in huis. Vandaar dat ik niet veel gekocht hebt.

      Verwijderen

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Begin met typen en toets enter om te gaan zoeken